Přijmi mou výzvu a buď v lese

Pojďte si spolu se mnou vytvořit návyk, který je uklidňující, ozdravující a jednoduše krásný. Poznáte své okolí, uslyšíte vlastní dech a když se poštěstí, spatříte srny.


 Jde mi o to, abychom strávili alespoň jednu hodinu denně někde v lese, v zarostlé zahradě, v parku...


Nejlepší je být celou hodinu aktivní, škrábáte se do kopce, na kterém jste ještě nikdy nebyli, touláte se a znovu se nalézáte. Zároveň je zde i možnost posedět si nějakou chvíli pod stromem a číst knížku nebo psát dopis. Jednoduše jde o to využít krásného léta, protože brzy se už ochladí a venku budeme jen proto abychom si natrhali jablka.


 Dnes už jsem čtvrtý den "v lese" a už se tak moc těším kam zase vyrazím. Už teď po pár dnech vím, že tohle je to, co jsem potřebovala. Beru to jako výzvu, která mě motivuje k tomu abych konečně vyrazila do zeleně, většinou se mi tam ale tak moc zalíbí, že tam zůstanu o hodinu, nebo dvě déle a po příchodu domů se těším na další den. Hlavně si chci vytvořit návyk, protože mi pobyt v přírodě dodává mnoho síly, radosti a přivolává mě do přítomného okamžiku.


 Buďte spolu se mnou "v lese" i vy, pojďte do toho také alespoň na týden, nejlíp ale na měsíc, jak to mám v plánu já. Budu moc ráda když se připojí i někdo další, bude to pro mě opravdu velká radost.








Brzy vám o tom napíšu víc, chci si pomalu i vytvořit instagram, kde bych se chtěla propojit s lidmi, kteří se rozhodnou do toho jít se mnou. Už se na vás mimochodem moc těším! :) Zatím vám přeji krásný den a zkuste si dnes vyjít na procházku, určitě si to užijete.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky